BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 29, 2012

Menangis dalam hati

Sedangkan lidah lagi tergigit 
ini kan pula suami istri 
Eh tapi bukan nak cerita pasal masalah rumahtangga kat sini pulak 
cuma nak share apa yang sedang di rasa je.


Biasala ibu mengandung jiwa tu agak sensitif skit 
mood swing sekelip mata 
sekejap baik sekejap ke laut
partner kena main peranan lebih skit kot. 
Semalam aku dapat balik awal skit
nak jadikan kesah hubs ada kerja pula tiba2 dan aku terpaksa naik teksi untuk pulang 
nak tambah dramatik lagi, dalam teksi bole berjujuran pula air mata aku ni ha. 
Menangis dalam teksi syiok kot, sbb org xkenal kan. har har har. Feeling lah aku sengsorang merenung jendela teksi sambil di saksikan hujan yang turun rintik-rintik. ewah.
Tapi rasa lega jiwa raga lepas nangis. 
Kalu di tahan-tahan tu rasa jiwa berat dan terbeban. 
sebab aku menangis xyah citer la kot. cukup lah uolsssss tahu hati cuma tersentap skit je. 
Bila pikir2 balik actually is nothing. cuma mainan jiwa dan raga yang xbrapa nak stabil merindukan punggok ! wah tetiba lak. 


Tapi kalu bercakap soal jiwa dan perasaan. aku ni lebih suka memendam rasa kot. 
xsuka hal kecik di tebar jadi besar dan besar. 
Selagi bole settle or selagi aku bole tanggung selagi tu aku akan jus let it go je. Easy!!
sebab kalu isu jadi panjang otak makin jadi serabut kot. So not good ! penat lah memikirkan hal remeh temeh, banyak lagi hal-hal lain yang lebih perlu diberikan perhatian.
Walaupun memendam rasa itu perit sekurang-kurangnya tidak lah sepahit hati bila disakiti. 
Tapi sila terima style aku untuk biarkan sesuatu hal tu let go. Caranya aku akan mendiamkan diri sehingga aku rasa jiwa aku betul-betul tenang. Sarang tebuan jangan di jolok !!. gitu. Kalau di jolok juga mmg kena sengat lah semuanya. 



Tangisan itu satu Terapi !!
Menangis lah anda semahunya. 


 
 

0 Kritikan: