BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 4, 2012

Soal Jawab

Good Morning
Last friday aku p check up 
and at 26 weeks the baby is breech. 
then xsedap hati aku saje je test line tanya soalan pada doktor Suhaimi ni. 
xsangka lak dia jawab. lets check it out. 

  1. Doktor, saya rasa gumbira bila dapat membaca salah sorang doktor yang berpengalaman seperti doc ni. really appreciate it.
    saya cuma nak tanya simple soalan. i am 26 weeks pregnant for 2nd baby, and tis week the bb breech. but my doc said ada peluang tuk pusing di bawah. dan peluang tu masih cerah kan doc? maybe doc bole buat entry tuk itu. dan entry epidural juga menarik tuk di kongsi. TQ Doc.
  2. Salam smms,Thank you.i'm really honoured for all your support. I decided to blog in bahasa because tak ada banyak informations on pregnancy and gynae. So i gamble je. selagi ada ayng minat nak membaca I will continue writhing.
    Still very early for your baby to turn. It is so common at 26 weeks. Tak perlu takut. By 38 weeks,only 3 % baby still in breech position. Banyak peluang lagi. If im not mistaken ada entri pasal breech. cuba 'korek' entri lama. Pasal epidural dah ada, Tajuk: Aduh mak sakitnya



    Jadi today hati sgt tenang je baca.
    Thank you doctor kerana menjawab soalan saya dan menenangkan hati saya. 
    tapi dalam masa yang sama kami suami istri + kakak QK xjemu-jemu berdoa supaya baby dalam keadaan baik2 aja. 
     Sumpah aku risau tuk bersalin czer. minta dijauhkan. Amin. 
    uols juga selitkan sedikit doa untuk aku dan baby ya. 


    Bagi ibu-ibu hamil bole ikuti baca blog doktor Suhaimi ni 
     obgyndrsuhaimi.blogspot.com/
    banyak info2 tentang gynae di situ dan masalah2 dalaman wanita 
    really appreciate ada blog yang begini boleh kita rujuk.
    if ada soalan bole tanya isnyaallah dia akan menjawab. 



     Thank you All. 





0 Kritikan: