BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 1, 2012

26 Weeks - After Check up

Assalamualaikum 
today mood sangat merundum 
selepas check up tadi 
jiwa dah berdebar sangat. 
tapi Allah itu maha kuasa. banyak kan berdoa je. 


Now aku 26 weeks 
which is 6 bulan lebih 
check up tadi doc cakap baby breech, kepala di atas. 
aku dah sentap. but doc said no worries ada 90% chance tuk baby pusing ke bawah 
tapi hati ibu tetaplah risau kan. 
kalu bole semua nak baik2 aja. 
aku nak bersalin normal. 





 ini aku google http://www.babycenter.com for 26 weeks
kedudukan baby aku sama seperti yang ditunjukkan pada web ni. rasa lega juga bila nengok ni. 
but start from 27 weeks mmg baby akan tetap berada di bawah sampai bersalin 
harap2 next week baby mama akan pusing kepala ke bawah dan maintain until bersalin nanti. 
but doc said before 34 weeks baru kita bole tahu yang baby betul2 breech or not. 


"Di hari jumaat yang indah ini, Aku mohon pada Mu Ya Allah, jauhkan la aku dari perkara yang tidak di ingini. Permudakhkan segala urusan kandunganku. Amin" 



 

 

0 Kritikan: