BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 20, 2012

Adik kepada QK

Uols tahu kan adik QK nanti adalah gugul juga. 
ke i rahsia lagi? xpela xyah lah rahsia 
terima seadanya. yang penting sihat dan lancar semuanya.
Amin 


Anak perempuan reramai xpelah senang nak jaga kan. 
lagi pulak baju QK yang elok2 dulu bole bagi adik pakai nanti. 
baru skang kelam kabut nak simpan baju tu elok2, kalu tak sekejapan dah sedekah kat orang. baik sangat aku ni! alahai. 


Nama ? hehhhe part nama ni lawak skit
aku since 4 bulan dah tahu bakal dapat gugul, so dah ada list nama dan tunjuk pada En suami. 
kuangasam dia gelakkan i okeh. semua nama xkena la pulak. padahal anak 1st dulu sekali je bagi nama terus serasi bersama setuju. 
Then, aku sentap kejap suh dia lak bagi idea, 1 day tu dia baca majalah tercipta lah 1 nama. time tu aku lak hentam gelakkan dia lebat-lebat. gila xsedap! har har har. sorry la kami laki bini mmg outspoken. 
lepas tu ada 1 serius day, dptlah kami 1 nama yang cukup maksudnya. tapi itu pun belum cukup sahih buat kami. ada lagi 2 bulan maybe bole dapat nama lain yang lebih bagus. so just wait and see je la. tapi tetap lah depan nya Q cuma belakang tu bertukar. yang pasti bukan QK junior.



Minggu ni dah masuk 7 bulan 1 minggu 
tapi 1 barang keperluan baby masih belum beli 
mmg xplan nak beli kat sini pun 
nanti 34weeks balik msia baru pulun beli semua semua semua. 
kena buat list semula lah. sbb mak yong dah lupa brg apa yang perlu. 
dan kena nengok brg2 QK yang ada kat msia juga. yang xde baru topup. 
uhhh neves lak tiba2.  


 

ok la, itu je kot pasal adik QK. belum lahir lagi, dah lahir nnti banyak la citer nya. 


ok bai. 




4 Kritikan:

bee2312 said...

reveal lah nama adik QK tu...

smms said...

hehhe xconfirm lagi. tunggu la ya.

Leen Zaha said...

Hihihi Sri sonok kan pilih2 nama anak. Klakar je. Kadang2 aku pun pening tgk Nuar mlm2 je dia cari ilham nak pilih nama anak hahaha.

Sri nnt bersalin kt mana? Yangoon ke Mesia tanah air ku?

smms said...

leen. aku balik bersalin msia. end julai nnti balik. ko bersalin bila. if smpt leh ngok ko. aku balik yangon semula awal nov.
sonok kan pilih nama. excited gitu.