BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 19, 2012

Semoga bertahan.

Semalam aku tak sihat 
bukan xsihat emosi je malah badan juga lemah gemalai 
dengan rasa kencing xlawas, serius xslesa 
ahad malam tu aku mmg xbole tidur 
tu sebab semalam lemau sbb xcukup tidur !


Dengan keadaan yang tak berapa bermaya itu la 
aku dikerah balik lewat, jam 8malam okeh baru sampai rumah. 
QK dah kol 2 3 kali HP papa, mana papa n mama dah malam tak kunjung tiba juga. 
yang aku pulak berperang dengan pelbagai rasa di pejabat tunggu bos siapkan report. 
hubs berperang dengan nyamuk menunggu aku di luar. mujur ada WIFI xde la bosan sangat. 
dugaan pulak menimpa, elektrik buat hal jam 5.30pm sampai jam 7.00pm. 
1 jam setengah kami membuang masa dengan bodoh mcmtu je. 
serius kesabaran perlu tinggi semalam. kalu tidak mahu aku jerit sekuat hati. 
Dats why yesterday, i was telling "Not my Day"


Bila balik suruh maid uruskan dinner, lepas makan aku terus naik berehat.
Alhamdulillah malam tadi, rasa xslesa seperti malam sebelum tu kurang. dan aku bole tidur dengan baik. 

And im just hoping "Today is my Day!" 


 
Today aku berpuasa, walaupun malam tadi dinner just amik sedikit nasi. 
tanpa bersahur, just bangun sebelum subuh minum air 2 3 teguk. 
dengan harapan tenaga cukup untuk aku dan baby. 





0 Kritikan: