BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 3, 2010

Sambungan All about Myanmar

rujuk en3 ini
 untuk cerita asal nya
hari tu camera bateri out 
la ni bateri dah in aku tunaikan janji utk share pe yang menarik di sini 
more to perhiasan-perhiasan la 


 bunga manik 
hand made okeh 
ni la aktiviti kaum hawa kat sini yang suri rumah
dari duk umah goyang kaki bina badan baik buat aktiviti berfaedah kan 
modal beli manik dah siap hantar kedai buat flower arrangement 
hasilnya sgt memikat okeh 
aku sgt suka 
ini mmg hand made tapi bukan hand aku ..uwuawuauwua
aku order je
bagi manik sila buat ..hikhik 
dah sebut tadi kat atas tu tuk suri rumah sahaja 
aku kan bekerja 
so mana ada masa (sebenarnya xkreatif + malas) 
ish ish ish 
whatever ! yang penting cantik .. kan ?
tq Aisyah t i nak lagi bole ? 



 perhiasan dinding "teak" 
i like 
xpayah "shallet" pun dah cantik tersergam indah kan 
aku cari yang round shape tp sold uot lak 
aku ni kan xsabar mana bole tunggu-tunggu
maka rembat yang ni dululah 
nanti beli lagi round shape tu byk lagi dinding free bole di tempek 


 Gems frame 
siyes 
semua dari batu 
dari batu besar hinggala sehalus-halusnya 
 xdpt nak zoom lah tunjuk kat korang suma batu tu
datang sini je la t aku tunjuk ..hik 
kalu kita bagi gambar kita pun dia bole buat tau suma dari batu 
terbaekkk punya 
nanti jugak aku akan p tempah gambar romantika kami buat mcm ni 


ni dah di gabungkan di dinding nan indah 
suka x ? 
xsuka sudah 
aku suka!!
senget tu sbb aku yang snap senget ..adoiiii 


 ini juga from "teak"
kotak remoote 
sgt praktikal dan kemas 
xde la remoote 1 bawah so far 1 dalam laci dah 
kan elok terususun je dalam ni 
bekas pun cantik 
kan kan kan 
murah je ni ! 


 jeng jeng jeng 
ini lagi praktikal 
tahu x apa ni ?
ini adalah tempat letak pinggan, sudu, garfu, tisu bagai 
sesuai la bila kita adakan majlis makan-makan jamuan ke 
letak je suma bagai tu dalam ni 
orang dtg amik self service 
ini mahal skit la .. tapi kalu convert msia still di tahap murah aku rasa 
berbaloi-baloi 
macam-macam ada 
letak sudu pun ada 
untuk cawan 
letak toys ke baju2 lama ke besar skit macam bakul 
macam-macam bentuk dan size 
tapi aku beli ini dulu 
banyak masa lagi ..tungguuuuuuuu 


kemas kan buatan dia 


ni pun praktikal 
kicap, sos tomato, sos chili dan sos tiram 
4 lubang sumbat je sini semua 
senang peti ais xpenuh ngan botol 
kang nak sumbat botol air anak lah 
nak sumbat ubat anak lah 
dalam peti ais tu 
penuh dah rimas aku 
bila ada ini aku suka 
"teak" dia pun cantik 
kalu orang dtg bawa je keluar benda ini habis cerita 
kat restoran pun bbyk cm ni dah kan 
kita buat rumah kita cum restoran jugak 


kata home sweet home 



amacam berminat ? 

3 Kritikan:

bee2312 said...

kak...nnti balik b nk kirim boleh?bgthla rege..

Zahra Al-Rasyah said...

oh my..oh my...cantik2 sangat.suka esp yg letak cutlery set tu and botol2 semua tu. kalo berminat caner nak place order? price pun tadak and nak bank-in kat akaun sape?huhu.

smms said...

bee : heheh betul ke nak ..nak yang mana ? kalu berminat price btau di inbox ja ..

iema zahra : betui ke nak ? t i balik i wat talk about this ok ..