BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 13, 2010

Terapi jiwa dengan kesabaran

Panjang cerita nya 
tapi cukup la main point je di sini 
aku plan tuk puasa hari ni 
tapi bila dah sampai ofis niat tu terbatal 
bila puasa maka mmg tiada bekal lah di bawa 
maka aku minta tlong driver belikan fried rice @ halal restaurant (aku pernah mkn fried rice dari restaurant ni) 
jam 108pm fried rice spicy sampai
aku buka je plastik bau semacam dah 
muka mula tunjuk reaksi "cebek"
xpuas hati cium dulu baru suap ke mulut 
suapan pertama sudah cukup buat aku xlsera untuk teruskan 
tutup smula dan letak tepi 
aku kecewa! 


fried rice **** no komen !


perut harus di isi kerna aku mengigil kelaparan 
mujur ada ini 
lebih sedap dari fried rice itu 



 walau hanya megie ayam 
tapi aku berselera 




kenapa puasa ku terbatal biarlah rahsia (bukan bendera merah!) 
kenapa aku tidak dapat meneruskan makan fried rice tu biarlah aku saja yang tahu 
yang pasti perut aku telah di isi dengan megie ayam yang nyummy walau rebus dengan air panas je 




*nangis*



2 Kritikan:

intanz said...

kenapa? tak sedap sgt ke nasi tu?

smms said...

xtahu nak kata la kak