BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 21, 2010

Jadual saya padat untuk seminggu ini ..

Ceh 
musti ada yang tanya baru nak padat ke 
selama ini cmner ?
ok nak tahu baca sampai habis okeh 
hari ni bgn pagi terus nak buat jadual untuk minggu ni 
asyik buat jadual boss je 
sibuk sangat ke 
mai lihat 
Selasa, 21/12/10

Pagi - work 
Petang/malam - United Living beli groceries

Rabu, 22/12/10

Pagi - work 
Petang/malam - ready for cook kuih muih, food for hubby (byk menu dalam list ni) 

Khamis, 23/12/10

Pagi - work (jam 12 ketibaan Mr Cinta) 
Petang/ malam - outing time (shoping mall + dinner)

Jumaat, 24/12/10

Pagi - aku work , hubby di rumah bermain dengan anak 
Tghari/petang - misi shoping moping kain tuk hubby 
Malam - Packing time 

Sabtu, 25/12/10

Pagi - awal pagi fly to Inle Lake 
Petang - Inle lake 

Ahad, 26/12/10

Honeymoon di Inle Lake

Isnin, 27/12/10

Pagi - Inle lake 
Tghari - check out fly to Yangon 
Petang - tiba di Yangon 
Malam - hari bersama teman 

Selasa, 28/12/10

Pagi - Saat terakhir bersama Mr Cinta 
Tghari - Mr Cinta fly to KL 
Petang - work 
Malam - stay tune @ home

Rabu, 29/12/10

Pagi - work 
Petang - @ home with QK menjalani hidup spt biasa tanpa aktiviti 

ok bole beza skrang aktiviti aku bila hubby ada dengan xde ... uhu tula maksud aku mggu ini bz dari mggu2 lain .. bila hubby dah balik makanya aktiviti aku adalah sama setiap hari pagi work petang @ home menghabiskan masa with QK .. itu sahaja .. jadi bila hari2 yang di jangka sarat dgn aktiviti dan urusan aku jadi excited .. sila paham .. 

tapi bila kepulangan hubby ke KL 28/12 nanti kami kena hadapi satu cabaran baru berjauhan selama 2 bulan !! apa dua ??? my god ! SATU bulan pun duk menghitung ini kan DUA ..  sama berdoa supaya menuju ke end Feb cepat tuk kita lalui .. amin .. sila mengerti .. 






HOLIDAY MOOD 
~LALALALALALALALALALALA~

0 Kritikan: