BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 9, 2010

"I Admire U"

Tetiba aku teradmire kat benda ni 
hehhehe jgn runsing bukan orang tapi barang 
jeng jeng jeng 
jom zassssss
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 


lorhhhhhh benda ini je 
yezza purse je pun 
ini purse myanmar  
 aku dapat dari hadiah tiket bertuah aku pada salah satu event kat sni hari tu 
tiba2 lak aku suka sbb 
material dia sgt soft tau 
daripada kain myanmar kot dorang buat 
bila pegang cum ko duk atas carpet 
dpt bayang x ? eheee 
n compartment pun byk n besar-besar sgt sesuai tuk letak duit myanmar yang besar gedabak tu 
satu ruang duit dollar 
2 ruang duit myanmar 
1 tuk bil + resit 
best best 
i very d like 
sementara kat sini bolela guna purse ni 
simpan baik-baik purse ELLE kesayangan i tu dulu 
purse sembonia tu juga 
bila balik msia i guna smula 
bila duk negara org belajar guna barang dorang 
betul ke x 



oh nanti aku publish pasal selipar myanmar pula ek 
i like also 

 
ta ta ti ti tu tu