BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 23, 2010

Soalan cepu emas

Malam tadi selepas kekenyangan bersama nikmati juadah berbuka (hubby xpose tapi dia makan mcm org puasa lak) selepas juga selesaikan tugasan harian waktu malam kami berlepak  tiba-tiba aku keluarkan soalan-soalan seperti berikut pada Mr Chenta. jom kita lihat soalan berbentuk apa dan bagaimana pula jawapan nya. 


Aku tanya : Yang, apakah saat yang paling menggembirakan ayang?
Hubby jawab : Di hari perkahwinan dan saat tau berita istri hamil dan saat selamat melahirkan
Aku komen : mmg gumbira hubby time dpt tau aku preggie senyum sorang2 berhari2 dan bila dah selamat 1spital dgr suara dia kol sana sini sambail ucap syukur

Aku tanya : Apakah saat paling mendebarkan ayang ? 
Hubby jawab : bila nak dinikahkan ..berpeluh2
Aku komen : di akui tu sbb sampai tershashul sebut nama papa i ..huhu 

Aku tanya : Apa saat paling menakutkan ayang ?
Hubby jawab : Bila istri saya ngingau jerit2 "anak jatuh yang, anak jatuh" dan bila melalui detik kelahiran anak depan mata dan takut jika sesuatu buruk berlaku pada istri dan anak.
Aku komen : kerap jgak aku ngigau cmtu tau bila pk2 tu takot !!

Aku tanya : Apakah perkara yang paling menyedihkan dalam hidup ayang?
Hubby jawab : bila ayah sy meninggal dunia
Aku komen : no komen tapi turut merasai kesedihan itu ..smuga ayg tabah 

Aku tanya : Apakah perkara yang membosankan ayang ?
Hubby jawab : xjawab "diam ja"
Aku komen : bila istri bebel2 ea ..hik takot la nak ckp tu takut bini bebel lagi ..haih 

Aku tanya : Apa perkara yang memenatkan ayang ?
Hubby jawab : "diam jugak"
Aku komen : bila nak menidurkan anak sbb istri tidur awal ..hik hik (sbb time soalan bertubi2 keluar tu hubby sedang tidurkan QK )

Sekian. hubby kata merepek !! yaka ?

2 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ha..ha...ha...soklan yang last tu suka...sebab jawapannyer sama cam kiter...sebab mama nyer tidur awal so papa nyer kena layan balqis...hu...hu...

smms said...

hahah sbb ibu ibu telah penat seharian dgn kije di pejabat dan rumah mmg wajar tidur awal kan ..hik