BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 4, 2010

Beri laluan untuk aku meluahkan rasa hati episod akhir

Salam 
aku ini  xhabis2 lagi nak bicara soal hati n keserabutan kan 
dah mmg sedang di uji mental dan fizikal 
ini je la tmpt luahan selain pada suami yang lebih memahami 


Semalam di rumah 
dengan tidak sengaja aku telah menjatuhkan thermos air QK hingga pecah 
lebih kurang setengah jam selepas itu aku telah hantukkan 1 gelas pula hingga pecah
sampaikan hubby tegur "ai sayang nape suma pecah ni"?
aku hanya diam 
malam tadi juga aku telah tido lebih awal dari biasa 
jam 9 aku dah masuk bilik tuk tido setelah siapkan semua rutin harian biasa ku 
aku telah tido tanpa ucap selamat malam dan kucupan manja pada hubby dan  tanpa menidorkan dan mencium QK seperti hari2 biasa 
maafkan sayang ayang 
maafkan mama shayang 


Hari ini aku ingin kembali normal 
lalui hari2 seperti biasa 
menjadi Sri Marzura yang normal 
penuh dengan keceriaan bukan ?
huh penat menjadi separuh gila !!
tambahan pula hari ini keluarga mertua ku akan sampai ke KL dan kami akan berholiday di Rompin esok 
jadi aku tidak mahu mood holiday itu "spoil"
aku tidak mahu perangai abnormal aku di bau oleh keluarga mertua 


sedang mencari ruang ceria di setiap sudut 
harap di temui


pada teman-teman yang concern jutaan terima kasih buat kalian 


2 Kritikan:

Leen said...

Dear Sri,
Percayalah 1 benda: everythings happen mesti ada hikmah nyer..tak da yg sia-sia. Jadi bersabar ye.. Everythings will ok 1 sweet day :)


xoxo
Leen

smms said...

ye kamu betol leen .. smuga semuanya baik2 belaka ..