BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 9, 2010

Apa cerita terbaru ?

Cerita terbaru tentang aku bukan movie terbaru okeh 
kalu sebut pasal movie2 baru pun bukan aku leh ngok maklumlah anak kecil 
huhuhu 


las wik sbuk bercuti so kuala rompin dengan my hubby's family 
aktiviti memancing untuk lelaki 
perempuan lepak kat resort ja 
sian QK kaki kena gigit semut lak merah2 kaki dia 
semut itu jahat kan QK 
harap maklum gambar xde sbb kamera aku kan mama pinjam bawa ke umrah 
nak guna hp sgt la malas 
time holiday tu hp tu xtau mana diam nya 
huhuhuhu


aku masih lagi dalam mode berpikir ni 
walau mcm dah ada jawapan tapi masih xpuas hati takot rugi atau tersalah buat keputusan 
tapi sebenarnya rezeki semua kan di tangan tuhan 
tuhan dah tetapkan perjalanan hidup kita kan 
so toksah riso 
walaupun hanya nak sedapkan hati sndri 
yang masih xpaham aku dalam keadaan apa sebenarnya 
nanti nantilah aku pahamkan ya 
skang ni ngah bluring lagi 
masih mencari cari jalan keluar 


pada rakan seperjuangan yang telah berjaya jumpa jalan keluar 
congrate to yu all 
tgg je la mana tempat nya ya 
gud luck !!



 

1 Kritikan:

MY HEART said...

buat solat istikorah.. mohon pertunjuk mana satu yang terbaik...