BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 3, 2010

Beri laluan untuk aku meluahkan rasa hati #02

Maaf 
saat ini apa yang terlintas di pikiran akn terus aku coretkan 
Tadi aku ke ofis hubby untuk makan tengahari bersama dengan harapan aku dapat penuhkan jiwa yang kosong kerna di akui jiwa aku sedang kosong kini ..ya sangat kosong !!!
sedang aku menunggu hubby di dalam kereta tanpa aku sedari air mata aku mengalir dengan sendri tanpa di paksa 
bila hubby datang air mata itu tidak dapat di lindungi lagi dan tidak dapat di luahkan dengan kata2 dengan harapan hubby tidak memaksa aku untuk berkongsi apa yang aku sedang rasa atau pikir 
bukan tidak mahu berkongsi tapi belum mampu 
maka "lunch" tadi adalah sekadar makan tanpa ceria seperti biasa 
"maafkan sayang ya ayang ku"
kau adalah kaki sebelah ku untuk aku terus berdiri tapi kadang kala kita sndri xtahu apa yang kita rasa untuk di jadikan outputnya hanya airmata yang mampu dihasilkan 


aku merasakan hidup aku sedang di uji tapi aku takut tidak kuat hadapinya 


sedang mengeluarkan duit untuk ke kiosk 
aku harus mencari aiskrim untuk melegakan rasa ini 





0 Kritikan: