BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 3, 2010

Beri laluan untuk aku meluahkan rasa hati

Ya hati aku agak bercampur baur kini
aku rasa sangat down
hubby kata aku ni terlalu memikirkan hari depan sangat 
bagi aku mmg perempuan ditakdirkan untuk banyak berpikir dari lelaki kan 
itu sebab ramai perempuan nampak lebih tua dari usia berbanding lelaki.. itu fakta 
apa yang aku pikir? misalnya, cmne itu yang ini boleh ka? nak wat  cmne nak tgg brapa lama? 
itu ini ..yang mana ? yang itu kah ?
huh !! mmg kalu kita banyak sangat pikir bole jadi stress pastu akan gila!! aku rasa teori tu betol ..
tapi aku masih lum gila lagi oke ..cuma takot akan gile ja !

Bila aku banyak berpikir dan mula stress aku akan suka "drive" sorang2 ikut sj halaan minda 
bila sambil memandu aku termenung aku rasa release .. sampaikan ada satu tahap aku "drive" nak p ofis hubby amik brg tapi keta menghala ke rumah, bila dah nmpk blok rumah baru terpasan itu bukan destinasi sebenar..maka berpatah jauh la aku 
syok juga bila stop di trafik lite sambil pikiran terbang jauh melayang tapi xpernah lagi la berkhayal sampai keta belakang hon pon pon tanda isyarat hijau aku x mara ke depan .. 
plus bila kuar lak lagu2 sentimental di radio hot.fm kegemaran ku ..huhu tangkap syahdu terus hal2 yang sipi2 berkaitan jadi serius pulak ..maka lagi harulah jadinya 
humm pernahkah korang rasa sama apa yang aku rasa ? 

Kadang2 tu aku rasa sangat sedih sbb apa yang aku nak tak dapat ataupun apa yang aku rancang tak menjadi atau lagi kecewa bila apa yang aku harapkan hanya tinggal harapan yang tak pasti dan sentiasa tertunggu-tunggu ..pokoknya suma gagal !! masa tu rasa hidup ni terlalu sukar ! selalu jadi tidak bertuah ! di akui kalau tidak dikawal aku akan jadi hilang pedoman dan lemah iman .. 
tapi seperti aku katakan tadi aku masih belum gila dan masih bole berpikir rasional dan sentiasa positif tanam dalam pikiran ada yang lebih tidak bernasib baik dari aku mungkin .. 

?
?
?
?
?
?

aku dah xmampu nak teruskan menaip 
hanya mampu "click" PUBLISH POST 



2 Kritikan:

Unknown said...

mak qk, awat neh?? cuba bagitau masalah apa..

ramai leh jadi 'pendengar setia' dan bagi pendapat yg mungkin boleh tlg awak..

smms said...

ina :saya rasa kosong !