BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 21, 2010

Dalam otak skang duk pikir makanan ja ..

Haih makruh ke puasa kalu duk pk buka pose ptg ni nak msk apa 
setakat ni aku excited nak msk kari telur+sayur campur
dan cekodok pisang sebagai side dish 
wah sgt nyummy 
kalu time pose telur goreng pun sodap kan 


wah terasa mcm bulan ramadhan lak 
kalu ramadhan menjelang nanti org perempuan paling sbuk kan 
sbuk nak pikir berbuka apa menu nya 
sahur pulak nak bgn siapkan menu simple utk suami yang mmg kena mkn nasi bila bersahur 
kat ofis kerjanya mengoogle resipi menarik 
terutama resipi kuih muih yang sng diwat 
hum tahun ni aku berpose dgn ada nya anak 
dah duk terbayang2 time nak buka tu QK lak duk nangis nak tido nangis nak itu ini ka 
perut lapar ni x sabar nak sental hidangan yang ada anak lak wat perangai ek
time sahur lak jgn bila mama dia bgn dia pun bgn sekali nak tlg msk bagai 
haru di watnya
harap iman kesabaran kami kuat 
amin


3 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

kari telur sedapnya.huhu...telur rebus ka pecah telur terus dalam tu kari tu?aku suka yang pecah terus dalam kari tu.yummy!pastu kalau ada sambal belacan lagi sedap tau :)

smms said...

oh aku suk ayang rebus ..kalu pecah t telur tu hancur aku kijekan ..hihih
sedap kan ..ngok la t kalu wat sambal pun sodap cecah timun kan ..

intanz said...

pose2... ekekek.. sibuk pk menu nk makan pe ek?? selamat menjalani ibadah puasa... :)