BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 17, 2010

Cita-citanya menjadi perempuan tergemuk di dunia

Donna Simpson, 43 tahun dari New Jersey, USA mempunyai berat badan 272 kg, tetapi mempunyai impian untuk mencapai berat badan sehingga 450 kg dan akan menjadikannya sebagai wanita terberat didunia. Untuk mencapai targetnya, dia mengambil sehingga 12000 kalori setiap hari. Wanita normal cuma memerlukan 2000 kalori sahaja setiap hari. Perbelanjaan untuk makanannya hampir mencecah RM2000.00 setiap minggu.

Donna juga merupakan seorang ibu dan seorang isteri kepada  Robert Simpson yang hanya mempunyai berat badan normal iaitu seberat 68 kg.

Atas sebab perbelanjaannya terlampau tinggi, dia telah membuat satu laman web untuk sesiapa sahaja yang suka menonton perempuan gemuk makan. Yang menariknya, laman web tersebut mampu menjana keuntungan sehingga  RM10200 seminggu. Boleh tahan. 






Aku : agak2 kalu suami korang sanggup kah terima korang kalu korang punya cita-cita begini atau korang sndri sanggupkan menggemukkan badan semata-mata untuk rekod dan sebagainya ? 
aku yang dah segemuk ini pun (cewah gemuk sgtkah aku?) xsanggup nak bawa badan sndri inikan berat beratus2 ye .. hum itu lah dunia kalu suma org perangai cum aku xmenarik lak dunia ni kan .. apa pun aku kagum dengan cita-cita/impian dia .. 


3 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

mak ai...camne nak kuruskan badan ni???

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

mak ai...camne nak kuruskan badan ni???

smms said...

kalu cm ni xleh krus dah anje ..takotkan ..haih