BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 30, 2010

Saya dirasuk hantu ..

Ok relax relax cool ya kengkawan 
saya mmg sedang dirasuk hantu
hantu apa ?
hantu makan 
bahaya jugak bukan ?
kerna bole manambahkan berat yang melampau 
nanti my hubby dah xleh lambung2 i kan 
hik

Sila bayangkan 
pagi tadi sy berhempas pulas ke dapur utk sediakn nasi goreng sardin permintaan suami terchenta
sampai sahaja ofis terlupa pula pegawai yang baik hati ini telah belikan nasi kerabu tuk saya 
maka dgn besar hati sy terima dan bersarapan dgn nasi kerabu dan berniat nasi goreng sardin akn dipulun waktu tghari pula 
lum sempat tghari jam 1145am sy sudah buka bekal yang sy bawa 
membuat kije sambil makan 
pelik juga kenapa perut ni seolah-olah lapar dan byk sgt permintaan makanan yang hendak di salurkan 
jam1pm setelah semua org keluar berehat sy teruskan misi menghabiskan bekalan yang di bawa 
perut sudah kenyang tekak pula teringin nak pekena milo ais kow di kafetaria 
jam 215pm saya turun dgn tujuan itu tapi terpandang pula burger yang pernah di katakan sedap oleh teman sepejabat 
maka ringankan mulut mengorder "burger daging 1 mayonis lebih"
naik kepejabat kononnya perut masih kosong 
burger daging lebih mayo tadi selamat di salurkan ke dalam perut melaui tekak tanpa sedikit kegagalan pun 
245pm bila semua pegawai sudah masuh sy di offer pula blueberry tart kegemaran ku 
dengan ucapan terima kasih ambil sambil riang 
hebat bukan ?
betul kan saya di rasuk ?
sgt takotttttttttttttttttttttt 
terus band semua makanan yang mendatang hari ini 

tidakkkkkkkkkkkk

saya tidak mahu terus menjadi gemuk 

0 Kritikan: