BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 7, 2010

Sape pandai tafsir mimpi !

malam tadi aku mimpi 
agak seram

aku suami Qk dan da lagi beberapa org yg aku  xkenal
bersama sorang ustaz n seorang pmpuan yg membawa ular
p suatu  pulau (siyes x tau katne pulau tu) 
sampai pulau kami di arah berehat 
bila sedang berehat pmpuan yg membawa ular tu tibe2 berdiri dan menjerit2 sambil membaca jampi serapah
(rupanya pmpuan itu adalah ahli sihir)
dtgla ustaz tadi kepada ku dan menyuruh aku menutup telinga QK supaya tidak terkena jampi pmpuan sihir itu 
kemudian kami beramai2 di paksa pula untuk berjalan di atas air 
aku dukung QK suami di sebelah 
aku amat takot kerna aku tidak pndai berenang pasti akan tenggelam bersama QK 
maka dgn hati yg gusar kami pun mula lah berjalan di ats air 
ternyata tidak tenggelam pd mulanya 
tapi akhirnya makin lama sorang demi sorang tenggelam juga
termasuk la aku n QK 

pstu tibe2 aku terjg kerna QK mahu susu 
terus kejut en suami citer pd dia waktu menunjukan jam 3 lebih pagi ms tu 
nauzubillah 
apakah petanda mimpi itu 
jgn yg buruk2 pd QK ku sudah la 
riso juga bila memikirkan 
da ke kwn2 yg pndai tafsir mimpi ?



3 Kritikan:

- d . a . r . i . a . s . u . e - said...

saye pandai....tapi satu je mimpi saya pandai tafsir....kalau mimpi dipatuk ular, maknanya ada orang nk datang meminang....sekian.

smms said...

hik itu sy pun tau .. awk dah mimpi tu ka ? jgn lupa jempt tau ..hik

bee2312 said...

mainan tidur je tu kak...jgn pk sgt yer...think positif..tak de apa yg akan jadi..insyaallah..