BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 5, 2010

Kesah Wiken yang ala ala ja

salam 
morning 
cmne wikend uols ?
ada yg meriah n ada yg ala ala cum aku gak ! 
hik 
aku nya biasa2 je 
nak kata boring tidak tapi bak kata Mr suami duk umah lama2 xkuar buhsan gak 
boring ngan buhsan xsamakah ?
tapi aku ok ja memandangkan sudah beberapa minggu aku kebizian ngan pelbagai urusan jadi kebuntuan waktu tuk berehat maka wiken ini aku pulun habis habisan 
Mr suami ajak kuar pun aku tunda tunda 
hik 
bukan pe kdg2 mmg kita perlu rehat kan 
tapi xde buhsan sgt sbb mlm tadi layan ABPBH 
malam sabtu layan AF 
ok la tu kan 

bila dah da ms cmtu 
aku spend kan skit tuk kms2 pe yg tertangguh selama ni 
such as cuci peti ais (susah je hati ngok peti ais mula tunjukan warna2 yang xsedap mata memandang) now dah berkilat yuuuuuu 
pastu kms2 almari baju skit bagi lebih tersusun , mana baju yg agk2 xleh pakai tu aku simpan dlm 1 beg t balik KL simpan je kat sana (mulai sedar yg diri membersar bagai juara)
Mr suami tugasnya basuh toilet n kipas 
skang hati semakin lega bila suma kembali kemas n bersih 
maklum la sudah 2 3 minggu bizi tahap cipan x sempat nak wat itu ini 

oleh kerna keadaan cool n relax 
maka aku rajin la bertanya suami terchenta menu pe nak mkn lunch semalam 
"tomyam, sotong celup tepung, telor dadar"
wah mcm kat kedai siam lak order ek 
"ala bhn tomyam xde la yang, kalu nak p la beli jap"
tapi beliau mls nak p so aku tukar la ke menu lain 
hasilnya 
sotong celup tepung + sambal kicap + kacang botoi (ulam) + asam pedas ikan pari
uishhhhh sgt nyummy okeh 
*sowi pic xde kerna mls nak amik kamera dlm hbeg ..hik 
1st time aku wat sambal kicap tu x sangka sedap hingga menjilat jari 
sampaikan bila ptg aku wat cucur cicah sambal kicap itu 
suka !!!

update skit psl QK 
hummmmmm 
aku pasan dah 2 mlm dia tido mlm agak resah kembali 
baru seminggu tunjuk tanda2 tido mlm ngan lena 
tapi resah nya kembali lagi
maka riso kami juga kembali la 
**baru ritu cancel  xjadi p jumpa ustaz yg di suggest oleh pama tu 
rsnya kena p gak bila punya waktut t la
dah 2 malam bila letak tido ats tilam dia pusing sana sni jap menangkup angkat pala tapi mata pejam 
+ rengek2 
bila letak dlm buai lena tapi setiap jam bgn bunyi2 
**aku x suka sgt tidokan QK dlm buai bila mlm2 sbb mcm susah n takot dia x slesa n bhya gak 
huisssssshhhhhh gundah gulana hati di watnya 
siang dia tido ok lama lak tu 
tapi aku pasan QK semakin kuat susu 
kdg tu sejam sekali tapi yg nmpk kerap bila malam 
tapi aku dah try bagi nestum siang nya
korang rs nape ek dia ?
perut ngok xde mslh 
till now dia msih berbarut 
aku mmg jg tul berbarut sampai 6 7 bulan insyaallah 
sbb mmg leceh kalu bb kembung kita yg susah t 
nak kata berubah bulan x kot sbb dia baru je meragam ubah bulan las 2 wiks 
pe aku nak wat ek ?




0 Kritikan: