BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 16, 2010

Pagi ini aku menangis lagi

Ya tuhan 
sejak kebelakangan ini 
aku selalu dpt membaca en3 kisah perit getir ibu bapa bersama anak mereka
sesungguhnya aku sgt merasainya 
betapa runtunnya hati seorang ibu bila di uji sehebat2nya 
tapi itu la janji Allah akan sentiasa menguji hambaNya 

pagi ini n3 ini telah menghibakan aku 
tersesak2 aku sambil membaca 

Bersama lah kita mendokan untuk baby hana smuga di jauhi dari segala keburukan 
aku sgt takot bila memikirkan detik itu terjadi pada aku 
ya Allah jauhilah kami dari musibah sehebat itu 
sesungguhnya aku bersyukur dgn apa yg aku ada 
aku bersyukur dgn kesihatan QK kini
dan selalu berdoa smuga QK sentiasa sihat hendaknya 
amin 

Al-fatihah 



 

2 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ye...memdengar & menbaca suka duka orang lain meamng banyak memberikan iktibar untuk kiter kan

smms said...

yea hati sgt sayu