BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 6, 2010

Nape blog x update !

Pertama : sbb ms yg agk skit + agk bizi, kdg tu bila da ms aku sbuk nak klik sana sini terjah blog kawn2 baru cari mood update blog sndrik .. 

Kedua :  idea yg agak  tandus, kdg tu tajuk dah gempaq tapi isi merapu rapan maka duk diam dlm draf je la 

Ketiga :  Penyakit M  iaitu Malas n not in Mood, kdg tu mood ada tapi malas lak .. bila dah mls tu asyik duk baca la dari mengupdate ! agak2 bila blog mcm dah nak tumbuh cendawan baru la gelabah time tu mood xde pun terus rajin ..

Keempat : serasa rendah diri - lor pasai pe lak ni kan ?  yela aku ni bukan teror berblogging pun ala ala je ..sekadar penghibur tuk diri sndri .. byk benda sgt nak kena blaja cthnya org sebut nuffnang aku pun nak bila baca tutoriol cmne nak wat pun separuh jalan ja .. sbb malas nak explore lagi lebih dari minat .. adui payah kan !!! 

Kelima : takut jari retak ! hak hak pnh dgr org taip byk2 jari retak o putus ????? ha sbb xpnh la aku xmo taip bebanyak t korang baca paper "Hot mama retak/putus jari kerna menaip tertalu banyak" nak ? xnak kan .. hik 

dah la  5 je  
malas nak pk byk2 sbb nya 
t otak aku lak retak ! 
chow 

2 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

janganlah begitu...aktifkan dirimu berblogging...leh carik duit lebih untuk anak...kih...kih....tutorial pasal nuffnang ada kat blog kiter....

smms said...

anje, i dah try tadi ..tapi nape my meail dia kata x valid ? email tu masuk email kita kan .. cmne ?