BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 19, 2010

Aksi terlampau QK

Owh QK ku 
awas ek 
xsanggup berdepan dgn risiko iman tergugat  
sila ke petak merah bertanda X 
Warning : gmbr adalah untuk pembaca 18sx keatas je

-
-
-
-
-
-
-
-



QK : eiyahhhhhhh jgn ingt ko lelaki gebu dari aku, aku xbole tewaskan kau


QK : puas hati aku ...hahahhaha
MAMA : muka berlagak gile kan


Adib : hah amik ko, ingt ko hebat sangat ! 
QK : mama help help


QK :  aku tetap hebat sekali lagi tewaskan ko 
QK n  Adib :  dah surrender penat la mama !!
(masing2 dah menunjukkan muka kepenatan) 


 watak Adib adalah anak kepd kak ngah aku 
baru 4 bulan tapi badan bulat dari QK 
QK dpt belasah Adib sbb Adib berat bdn lum ngiring or niarap lagi 
QK dan hebat meniarap hbs ditimpanya si Adib tu 
xpadan gugul la anak mama ni 

At last sndri surrender penat

 

5 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

ehemm..ehemmm.tumpang lalu sat. if got time silalah jenguk ye ;p

Zahra Al-Rasyah said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Qk! gud gurl! Keep it up!
Weh! adib ni bulat sey... baru 4mth i tot dah 1year old. Sedap peluk nih.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

uiks anak dara raging anak teruna....

smms said...

tu la cayok cayok QK