BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 30, 2010

Contest SENYUMAN PALING MENAWAN


 Contest datang lagi 
nak join clik cni

di minta tuk tag 4 org 
last - sape yg rs senyum depa menawan spt gambar di bawah jom la join ek 
ahaks  


 nape saya suka senyum ?

saya suka senyum kerna secara amnya senyum itu sedekah sambil senyum sambil kumpul pahala senyum insyaallah 
secara khasnya saya suka senyum kerna ia melambangkan identiti seseorang 
kalu ko senyum secara atomotik teserlah kecantikan wajah malah bukan je wajah nampak manis cantik berseri tapi kecantikan dalaman jua jelas terpancar 
sekurang2 ko xkan di label "sombong"
dan secara khususnya aku kena selalu senyum supaya nmpak sentiasa berSERI seiring dengan namaku Sri Marzura  
baru da kelassssssss 

semuga berhasil 
tenkui to penganjur contest 



2 Kritikan:

Admin said...

hu hu hu cantik..hidung mancung tuu..tp saya dh ada pilihan lain utk menang contest ni..maaf saya hanya pengunjung luar sahaja...

antara pilihan saya deillusions dan audreynini

smms said...

hum xpela xde rezeki