BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 22, 2010

Teka Teki Teka Tekuk

Selamat pagi Malaysia
hari ni aku rs mcm nak hepi2 kan diri sesambil ajak uols sekali..
jom kita rhtkan minda sejenak dgn berteka teki rini ..
pada penjawat awam yang agak santai jom la cuba, bagi pekerja swasta yang mmg bizi stop la jap restkan jiwa raga ...sj ja suka suki isi ms lapang yang terlopong .. ahaks ..

occay aku bagi teka teki korang try2 la than next entri aku akn update jawapan nya..ok x ?
HADIAH ? alamk kena hadiah ka .. kalu x ramai join bazir ja bagi hadiah kan ..ok cmni la, ni tuk pre contest la konon ...kalu da sambutan bole la wat kesinambungan kalu x wat bodo je la ..hik ..
aku sdr diri yang aku bukan ramai follower pun cuma saja gatai2 n suka2 ..
k dah bersedia ????????????????????


1- Dalam byk2 lampu, lampu pe yang bila dipecahkan kuar orang ?

2- Ada 3 stokin 1 warna merah 1 warna kuning 1 warna biru, bila di rendam dlm laut merah jadi pe ?

3- Gajah lalu titi, titi patah bila kancil lalu titi pe yang patah ?


bagi 3 soklan dulu la ..
haaaaaa cmno bole jwab ?
kalu sj nak jwb sila tinggalkan jawapan anda di ruangan komen ya ..
Selamat mencobak !!







2 Kritikan:

bee2312 said...

1)lampu ajaib kot

2)tak jadi apa2..jd basah jer

3)tipu la..hehhehe

ZahRaisFatimah said...

1-lampu suluh
2-jadi basah
3-titi serong
hahahahaa