BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 18, 2010

Reunion SMPPG'z

Assalamualaikum
Mornik
Salam Sejahtera

Date : 17 Jan 2010
Time : 3pm-6pm
Location : Suria KLCC
Agenda : Reunion SMPPG'z

Ahli SMPPG'Z, leh ke kita panggil reunion ?
hummmmmm bole la ek sbb jarang2 dpt outing cm ni kan ..

okeh bermula story nya ..
1st of all suma tertnya2 pe maksud SMPPG'z tu kan .. ha ni ahkak nak story ni ..
weh gurly gurls pe maksud ek aku mcm terhilang memori ja maksudnya ..ke x dok maksud ..kekekke
ok aku try explain kalu salah get me right k ..
SMPPG'z : SMP - tu nama sekolah kita kan Sek Men Perempuan
SMPPG : PG tu lak ha ni siyes lupes ..sape2 ingt tulun btau ..

sowi la maksud group kami tu mebi aku terlupa or mmg xde maksud cuma gelaran ja ..itu nama geng kami ms kat sek menengah dulu ..sape yg beri nama pun dah xsure, iema ko ke yang bagi?..sbb ko mmg kretip bab bab nama ni kan huhuhu ..tapi yg paling aku ingt adalah slogan geng kita : NO MATTER WHAT WE WILL ALWAYS TOGETHER N FOREVER ! wwhahwahhwa mcm gempaq siot ! Ahlinya seramai 10 ke 11 org cmtu la .. dah 10 tahun berlalu so aku mmg ingt2 lupa ..kerna da geng yang dah MIA tapi da yg masih berthn till now ..

Actulally dah lama plan nak outing cmni tapi sbb masing2 penuh ngan comitmen memasing so baru semalam terlaksana misi .. tu pun masih ramai ahli yang gagal tuk hadir .. xpe len kali kita arrange yang suma ahli pasti leh dtg k .. agenda kali ni di organisedkan oleh ibu nora .. thanks nora t wat lagi k ..

k now layan picture lak yah ..byk picca nak publish ni jgn buhsan lak !




iema sowi ek aku terpksa publish pic ni la dear sbb bila aku ngok balik ni ja 1 picca reramai yang aku da len suma candid + byk kat camera cla ... ( xpe beb aku pun perut muncit tu..hik )
dari kanan : nora, tuan punya blog, linda , cla , iema , tasya





wif my BFF she is FATIMAH ZAHRA

Dari kanan : linda , cla , tasya


Kami berdua ja yang available dtg wif baby ..
family srie vs family nora

oke stop kat sini dulu t aku update pic family kami lak so reunion ituh ..
nantikan !!




2 Kritikan:

ZahRaisFatimah said...

ohhh..sampainya hatimu sahabat menpost gambaq ku yang seakan mengandung itu.huhu..tapi takpela, akak redha ja.manatau nnt ada rezki kan?lagi bunchet kot.hehe.
tapi tunggu sat i email gambaq pailang kita ea? ;p

smms said...

sowi la dear ..i xde pica reramai da 1 ni ja ..
amin xlama lagi la tuh !