BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 19, 2010

Cinta Balqis


CINTA BALQIS yang disiarkan di slot AKASI TV3 jam 630pm isnin-khamis ni dah berakhir semalam ..
44 episod sumanya ..aku ingt dari aku mula pantang till now baru la hbs ..serasanya aku xpnh miss ngok cite ni kot besh sgt ke ? bole la tapi bila dah follow dari mula x syok lak kalu miss kan .. bila ptg2 ja aku lyn citer ni ms dlm pntang dulu mama aku pun dah mula tersyiokkkkkk ..630 ptg je dah ngadap depan tv sama la ngan encik suami ku .. dia pun dah tersoka .. hik hik ..
Balik je ofis cpt2 amik bb than mandi terus hadap depan tv sesambil bermesraan ngan bb .. dlm keta lagi dah sebut balqis balqis cepat! (dia yg sll lmbt amik aku dari kije tapi suh cpt!) bila hari jumaat ja eh rini x de balqis la sayang .. tapi da citer ANAKKU TANGGANG lak yg dia soka layan ..

So amik la iktibar dari citer ini bagi yg sedang mengejar cinta
DIA MENGEJAR CINTA TAPI TIDAK SEDAR CINTA ITU DI DEPAN MATA !!


layan citer baru lak rini NA O ME tajuk nya ..nantikan besh ke x ? kalu x besh cptla ahkah siap msk hari2 ..huhuhu





2 Kritikan:

Unknown said...

aaaaaa sebek abi tak mati..

smms said...

itu la cinta sejati kan !