BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 5, 2010

Qaireena Krisya

Selamat dilahirkan pada 27 Okt 2009 jam 8.11pm(Selasa) seberat 3.31kg secara normal di Kg Baru Medical Center.

Ikuti pembesaran QK dari 1jam selepasa di lahirkan hingga berumur 2 bulan ..
zassss

*
*
*
*
*


Sejam leps dilahirkan ..masih kembang xnmpak mirip wajah siapakah saya ni !!

selepas beberapa hari


Seminggu ..time ni tidor ja ..


2 minggu (**lihat kaki dia kena ikat takot jadi anak dara kengkang "papa dia nya kije la tuh" xsenonoh !)


3 minggu..ngok la tuh "gugul ni mmg suka tido terkangkang" pantang lepas dari bedung skit cmtu la jadinya ..


going to 1 month ..dah pandai pndang camera tau !!
1 month al ready ...


hari ke 40 :ee shame shame xcover lansung


Seleps berpantang ..membesar bagai juara !




8 Kritikan:

cik ecah said...

welkem backkkkkkkkkkkkk~

bee2312 said...

masa bby muka cam amani...

akiss. said...

hai QK. alah comei , aku suka baby girl. cpat la bsar.. hehehe

Zara said...

congrats ye Puan Sri :D

Sweetie Pie said...

mmgla sis bb mmg tdo cenggitu ms kcik..hehe..kengkang sket sb sgkut pampers

Unknown said...

eeeeeeeeee comel nyer... aku syiok tgk muka ank sri ni sbb dia dah ada rupa cemane nk ckp eh.. selalu nyer bila aku tgk bebey 1-3bulan rupe nyer sama jer...

salam syg
aunty leen... tp abg qayum kamu panggil aunty ling..(ganu sikit)

P/s: Yob,ikat jgn tak ikat kang jd mcm aku kang jln besipah2.. lalalala..

Unknown said...

he3, muke serius je baby ni.. tomei,geram nk geget je pipi skilo dye..

smms said...

tenkui to all..
chenta sweetie : oh mmg ea ..bagus la moga x pengka ..huhu

leen : hahha muka anak aku lain dari yg len plak ka ..ayoooo hehhehe ..
bila anty ling nk dtg ngok QK ..

fiza : nak geget meh la dtg kl ajak kak bee ..