BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 29, 2010

Kenapa aku ada blog ?

ok hari ni nak beborak kosong isi ms terlopong ...
duk pk2 idea tup tup idea ni lak yg kuar ..
tiba2 terpikir nape aku sign up tuk berblog ek ..
ha meh la sama2 ngok pe jawapn yang terlintas nowly ..

dulu aku da diary rs nya since ms kat kolej kot .. maklumla kat kolej kan byk sgt memori yg di lalui so diary sebagai tmpt meluahkan rasa .. bertahun gak la aku setia ngan berdiary da lagi tu simpan kat dlm laci rahsia ku hrp2 en suami tidak jumpa n baca ..huhu
so lps dah kije gomen ni terhangat lak isu blog so aku pun mula menjebakkan diri di arena perblogkan .. wpun industri blog ni mmg dah lama wujud cuma baru mendpt sambutan sejak beberapa thn kebelakangan ni ..tapi yg aku ingat aku mula berjinak2 dlm sept 2008 tapi stop jap n aktive smula dlm awl 2009 till now ..
faktanya aku mmg xteror mana pun nak menulis reka2 reka ayt gegempaq setakat suka suki tuk aku recall smula detik2 yang aku lalui yg rs leh publish tuk tontonan umum bole la .. n diakui gak blog aku ni bukan ramai follower pun buktinya bole liht sndri kat senarai follower aku tu ..(statement jujur yuuuuuuu) mmg motip berbloger bukan untuk ramaikan follower or peminat sape yg tau n minta tuk baca sila kan mmg free access sape yang dah bc sekali alala very d buhsan xyah view lagi terus close ..huhuhu sonang cito ..

bila dah da blog sndri maka tertutp la diary aku .. bukan pe kdg2 tu rs cm dah x smpt nak berdiari kdg2 tu terlupa tmbh lagi bila ngah bizi nuzi nak khwn bila dah khwn lagi la harammm nak sempat kan .. so bila da masa n agk2 perkara menarik harus di kenang tuk future aku publish la atlis leh kongsi cerita suka duka n tukar2 pendapat or minta pendapat kan .. itu pro nya .. kons nya pun da, xsuma cite leh publish, xkan hal gaduh laki bini baling2 pinggn mangkuk pun nak publish kat blog kan malu la weiii (uit ini bukan aku ni cth je k kami lum tahap baling pinggn mangkuk lagi) xkan hal dalam dalaman pun nak syer ek ..so ken apndai beza mana yang agak2 P&C mana yang agk2 terbuka ..so lu pikirkan sndri !!!

Dulu aku ingt ms mula aktive blog ngah hangat bertag taging ..jap2 org sana tag jap org sinun tag .. mula2 tu excited nak jwn tapi lama2 org jadi mls maka suram la isu tu .. pastu hangt lak isu berebut nak punlish gambr2 ..pntnag da gmbr cantik lebih skit dah publish.. huhuhu mula la p sana p sini suma kena amik gmbr sbb nak upload kat blog ..aggagaggaa .. pastu sbuk lak ngan contest itu ini nowly .. termasukla aku dah jadi kemaruk contest .. bukan pe sj je nak memeriahkan industri contest di blog sambil2 tu leh meramaikan kenalan .. bagi luas skit skop perbloggan ni .. try tuk explore itu n ini bagi up skit.. ni blog pun alalalala buhsan ja mana org nak ngok n jadi follower toi x .. so aku tgh nak mengupgrade kan la blog aku ni .. mana yang aku termampu jgn sampai terhapus sudah la erkkk !!!

ok dah la kang aku bebel pnjng pun org buhsan lak nak bca ...sbb kebanyakkan nya org jrg nak suka baca pnjang2 org ramai lebih suka ngok gambr betoi x ??????
ok cow cin cau
sekian



0 Kritikan: