BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 15, 2011

Sembang 0

eh rajin lak jari jemari ni nak ketik banyak2 kat sini 
heheh layan kan aje 
bos xde ni, p opening caremony 
so i santai skit pagi ni 
since bos baru ada ni schedule agak bertukar skit 
bos ni masuk awal seyy, b4 9 dah terpacak 
bos dulu cool je jam 11am paling awal so PA dia relax lama skit sampai buhsan2 dibuatnya
ada bagusnya bos baru ni masuk awal kurang skit dosa mengelat di waktu kerja. ahaks 
tapi masuk awal aku agak kalut la 
aku pun skang sampai paling lewat 820am 
sampai je cleaner ni kelam kabut nak cuci-cuci bilik bos sebelum bos masuk 
aku pun duk sibuk nak sediakan apa ptt before dia masuk 
yela nak check FB, blog walking lagi. hahhaha gile keji kan mengelat pepagi buta. 
itu dulu la skang aku akan settle kije dulu prepare programme n incoming documents
siap2 bilik bos semua 
baru bole mengelat skit 
 itu pun in between kena buat kije skit2 
terisi juga la masa tu 
eh dah jam 11am jap g dah bole lunch ! gitu la lebih kurang 
if dulu eh bile kul 11 ni arhhh baru kul 10 langsaikan je la lunch skang pun bole. 
tapi bos baru ni keluar lunch so lunch time bole la feel free skit tanpa bos 
bos dulu masuk lambat tp lepas tu xkeluar-keluar dah 
bos ni bz skit suka keluar2 meeting so xde la i stress sangat 
so far ok la n hope untill then also ok 



Aku puasa hari ni. Insyaallah 
baru dapat 3 hari 
jenuh lak rasa nak habiskan lagi 3 hari 
nak kata banyak dugaan x jugak 
tapi diri sendiri menggoda diri sendri. boleh?
nampak biskut oreo pun terliur sampai meleleh air liur. apa daaa. hahahha 




Status kat FB  pagi tadi aku minta advice tentang celebration besday QK for 2 years 
nak buat kat restoran or fast food ?
tapi ramai advice fast food such as KFC or McD 
mmg itu yang dalam pikiran pun 
tapi nak kena survey price n tmpt dulu 
bukan pe kami ni sedara ramai kat KL tu 
so nak kena buat part by part kot 
sbb if nak jemput semua ke KFC or McD tu xtercapai akal ku nak pay nanti. so budget dalam 70 orang dah kira ok kan. tp 70 orang tuk dua belah side aku n hubby mmg xcukup 
so maybe kami buat side by side la kot. side hubby buat kat KL side aku buat kat kampung je. doa selama. ok kan. 
but anything kami kena discuss dulu 
tapi kalu bole nak la merasa buat kat KL sekali since last year celebrate kat perantauan dah. sian QK 



Aku dah submit cuti to officer untuk disokong 
aku minta lama skit kali ni. 3 minggu 
tapi dia kata lama. alahai tensi je 
sokong je la kan. nanti u nak balik i sokong u lak. hik hik 
sebab bos ni if aku cuti nak kena ada pengganti so tgh nak consult ngan geng JPM tuk cover i 
nak ke dia ? pls la nak kita kena tolak ansur baru hidup sentosa. ewah. 
harap2 la ada orang nak cover if not cuti terpaksa di pendekkan 
pendek meaning 2 minggu. ok la dari xcuti tapi aku nak 3 minggu jugak ! 
sebab lepas ni raya tahun depan baru nak balik. uwuauwua nak kumpul duit berguni ni. hihihi 
so now nak bole nak siapkan list cuti-cuti & makan-makan 
yeayness !!





Malaysian wait us for OKTOBER ! 




0 Kritikan: