BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 20, 2011

Hasil dari 1 tahun posting


Hye uols 
hari ni i lambat skit
bz la kata kan 
i puasa tadi tapi untill 10am je
lepas tu asma + batuk yang meminta oksigen lebih maka puasa terpaksa di batalkan 
xtahu la tis year dapat ke x cukup kan puasa 6 ni 
so disebabkan puasa dah batal 
perut lapar tapi no lunch box 
dengan tekad nya aku telah ke restaurant dengan seorang diri 
ini la hasil setelah 1 tahun posting 
mana pernah selama ni aku p restaurant makan sengsorang seyy 
ini adalah 1st time oke !!
eleh rupanya makan sengsorang xde la rasa bodoh sangat 
sebab kat sini orang xkenal kita 
kita pun xkenal orang 
ok ok so lepas ni aku dah berani !! 
start je keta p tmpt yang di idam 
makan then balik lah kan 
apa susah sangat ! 
lagipun restaurant fav aku MAI THAI ni dah pindah dekat je ngan my office 
5 minit drive. i like !


 jom jelajahi makanan pula

 fried rice with shrimp paste
meriah kan 
sedap !! 


 ini lagi super duper sedap 
tom yam kung 
udang galah 2 ekor + mushroom 
kalu waiter tu xduk je tepi aku dah lama aku hidup sampai licin.


 hehehhe ini ubat orang asma + batuk-batuk manja 
malam ni stand by ubat kat tepi bantal je la 


in pakage dessert ni 
tapi perut dah kembung persis mengadung 3 bulan 
so x lalu dah 



lastly 
nak nengok aku kembung perut cmne ?




















sanggup ke ?
ahaks 
























cakk !!




erkkkkkkkkkkkkkkkkk
Alhamdulillah 



1 Kritikan:

Anonymous said...

syg xpe pasni ayg kn ade.ayg leh temankn syg..kn kn Kn?