BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 9, 2011

Salam Jumaat

As-salam 
Alhamdulillah kenyang baru lepas makan keledek goreng 
rangup seyy. hehehehe 
hari ni aku di jangka menyibuk 
al maklum la bos baru nak sampai dah 
surprise pun ye gak ni 
macamana la pulak ragam bos baru ni kan 
harap2 semuanya dipermudahkan. Amin 
Touch down je Yagon malam ni dah ada Welcoming Dinner for him 
esok n ahad open house lagi 
so Isnin wajib puasa ! 
kelakar semalam, aku puasa tau 
so rabu tu excited gile berkata dalam hati khamis musti puasa sbb dah rasa diri macam pelampung hentam pulun makan dan makan dan makan seminggu kejap ja naik  badan ni
nak turun punya berminggu2. haih lah 
so semalam puasa la tapi setengah hari. kah kah kah 
padahal xde hasutan orang-orang tu 
hasutan syaitan dah cukup tuk buat aku berbuka. uwuauwua 
jam 1230pm rasa cum perut lapar gile mengigil terus pandang magie macam nampak McD, Pizza hut bagai 
lepas dah pekena magie sebungkus p bakery jap beli some roti pulak. mmg tipis betul iman aku 
xpela next week aku musit puasa no more terduga pada magis rebus air panas yang xbrapa nak kick tu 
impian skang maintain jgn naik lagi bdn xdpt turun maintain pun jadila. sbb ramadhan hari tu terasa la ringan skit badan tapi bila hubby dtg + raya jadi pelampung balik. 
dengan harapan sebelum balik bercuti okt ni nak la orang tegur "eh dah kurus skit" baru leh senjjoy the food @ Msia. 




itu je hari ni kot. later upload picca lagi okeh 


happy weekend uolssss



0 Kritikan: