BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 8, 2011

My Open House

Gile glabah aku ni 
janji nak publish semalam semalam 
hari ni baru dapat publishing 
well i kan sibuk 
sibuk makan makan dan makan 
eh sibuk bos baru nak sampai esok 
wish me luck okeh 



Aku host open house ni Sunday lepas 
budget dalam 50 orang datang tapi terlebih skit 
aku dah risau2 takut xcukup food 
Menu of the day : aku masak rendang ayam + nasi impit je 
yang lain tu catering sudah. 
menu catering : mee rebus, satay, sayur lodeh, kambing bakar, sago gula melaka, soft drink dan teh tarik. 
aku tambah skit dessert buah + kek 
aku plan nak masak rendang 4 ekor cmtu tapi potong kecik2 je la 
tapi tgh masak hubby kata byk 4 ekor so 3 ekor je la 
rupanya  xcukup seyy 
bukan xcukup la tapi ngam2 giles 
tinggal la 3 ketul tuk kami 
rupanya tetamu kata rendang i sodap. hik
ramai giles request resepi. malu i tau 
mee rebus pun hbs mee nya terpaksa la aku rebus mee lidi yang ado 
baru orang bole ulang2 makan sambil lepak 
yola 1st time buat open house xsangka lak sambutan menarik 
so next year kena improve plan 
jom layan gambar 






 pose budget cute ngan kakak

 with mama pulak 




overall 
puas hati lah 
sebab suma catering 
so pinggan, sudu. cawan suma di serve
even kami xpayh basuh pinggan pun depa bawa balik basuh sndri 
so xde la jebah sangat rumah kan 
pagi tu aku dah siap2 kan rendang + nasi impit dan dessert letak dalam pinggan 
lepas tu bole pasang badan tunggu tetamu datang je 
dah habis majlis dorang kemas kami naik relax 
tapi siapkan duit je la . ngeh ngeh 
xpela setahun sekali bole lah for raya 



0 Kritikan: