BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 28, 2011

Relaxing @ SPA

Adoi semalam terlupa pulak ada gambar yang bole di kongsi 
punya la blur giles semalam xtahu nak update haper
padahal !


Sunday petang to monday aku kan demam-demam manja + batuk + muscle pain 
monday lak ada appointment dental buat ke 4 kali nya 
so lepas settle gigi aku zass ke Spa nak urut-urut skit 
bila badan sakit-sakit ni orang urut-urut rasa lega bangat 




 spa nya selesa gile 
aku mmg suka kat sini 
walau ada spa lain yang di propose tapi "fancy house" tetap idaman kalbu 


 cantik kan. 
sekarang dah ada jual coffee + waffle lagi 
so sambil urut-urut minum coffe makan waffle 
feel relax je. 



 eh suka lak budak ni aku snap pic dia. hahahahaha 
harga if convert = RM25 
boleh sangat la kan 
1 jam + massage shoulder 
sampai tertidur-tidur dia urut 
bila aku tidur dia nak alihkan kain or kaki slow gile tkt aku terbangun kot 
padahal tidur2 ayam je. huk
tangan dorang ni lembut je  


dah lama juga aku xkesini 
since puasa + raya mcm bz skit 
semalam bila datang sibuk2 dorang tanya mana aku p lama x dtg 
if xde apa aku akan datang 2 weeks sekali 
kekadang buat pedicure 
xpun foot massage 
 best gilak 
murah pun ye jugak 
if kat msia dapat nak p spa 2 x sebulan 
mintak ampun !!


Next week nak p head massage lah 




0 Kritikan: