BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 6, 2010

Wiken tanpa PAPA.



 Papa xde sibuk kije wiken lepas 
so saya duk ngan mama ja
yeay
saya main panjat2 
saje nak bagi mama marah 
mulut mama bising asyik jerit2 ja tau 
penuh la taik telinga saya pasni 

ni lepas mama marah saya 
xbagi panjat2 lagi 
terus saya tunjukkan kekembangan hidung saya 



mama xde kije lain tau 
asyik suruh saya senyum ja untk di snap 
nak tnjuk kat papa la nanti tu 



lagi saya di paksa bergambar 
close up pic "hahaha nampak hidung besar mama!"


By QK 






2 Kritikan:

Unknown said...

heheee.. qk pandailah tu wat lawak ckp idong kembang2 gitu.. mane de.... kiut je idong qk tuh.. alah.. aunty pon same je cam mama qk tuh.. slalu jer snap2 ank aunty biorpon dorang kadang bosan je ngan mamanye nih.. aunty dulik ape.. same lah cm mama qk tu gak... =p

smms said...

heheh anty zai ngan mama qk sama ja ..huhu