BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 16, 2010

Telinga oh Telinga

Sebelum ni mmg aku pernah kena sakit telinga 
xsilap feb lepas 
time kena tu seminggu berdenyut xhengat sampai berguling2 
ada satu tahap sampai aku menangis tengah malam  xtahan sakit 
klinik private p gomen pun p tapi mmg doc kata nak baik makan hari
anak lak masih kecil lagi masa tu so serahkan saja tugas pada en suami yang memahami 
 
 
Sejak dari feb ada la jugak kena lagi sakit tu tapi xsesakit malam tadi 
ya malam tadi serangan denyut itu kembali dengan tiba2 
aku tengah masak mee sanggul n bubur QK bih kurang kul 7pm
tibe2 ja rasa telinga berat tangan aku lak gatai p amik cottonbud mengorek 
hubby kata sebab korek tu yang tambah sakit kot 
ntahla yang penting sgt sakit sampai tugas seterusnya hubby amik alih 
aku trus meronta2 menahan sakit 
sampai kul10 cumtu baru sakit kurang setelah hubby paksa makan ubat tahan sakit n titikkan antibiotik dalam telinga tu 
hingga aku tertido jam 12bila terjaga hubby sedang memdodoi anak 
shian ayang 
pagi tadi hubby kata akan aturkan time tuk jumpa ENT 
thanks ayang, siyes i sangat sakit ! 


0 Kritikan: