BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 26, 2010

Farewell di mana-mana # Pergi lagi seorang sista

Farewell di mana-mana

Sejak 2 menjak ni mmg banyak farewell so perut sentiasa buncit..maaf perut tugg ramadhan nanti baru kau akan kempis..


Event 1 
Konsep dalam taman 
wat majlis tepi kolam renang yu 



Event 2 
Konsep dalaman 


eh da 1 lagi piica lupa 

senyum seindah suria 
over !! hahahha 


*****************************************************************************************************
Pergi lagi seorang sista




Kakak Zalina Md Daud perginya kamu serasa seakan kehilangan lagi. Yang lebih mesra aku panggil kak na telah di tugaskan ke Cambodia. Pagi tadi berlepas jam 930 pagi tapi malangnya aku  xdapat hantar kerna ada tuntutan kerja yang penting hari ini. Sorry kak, try to call jam 925 pagi tapi "voice msg" di akui saya terlambat sorry again. Kamu seorang yang sangat baik hati kak, kagum dengan kekuatan kamu. Lepas ni pasti saya rindu gelak tawa kita bersama, saya sudah tidak dapat mencuri ilmu dari kakak saya sudah tidak dapat berkongsi  dan mengadu susah senang pada kakak juga sudah tidak dapat bercerita tentang anak lagi  kan..sedih !! Lepas ini juga tidak ada juga bekas polisterin atau nasi lemak petronas yang tiba2 ada ja atas meja tiap-tiap pagi, terima kasih banyak kak. Atau apabila lunch bersama selalu dapat makan free kan. kamu sungguh murah hati kak tu sebab kamu selalu di murah rezeki kan. Walau kita sudah berjauhan tapi harap kita tetap dekat di hati ya. jangan lupa reply msg atau komen saya di facebook ya. Dan kalu rindu baca blog saya selalu baru tahu perkembangan saya di sini. Semuga kita ketemu di lain waktu. Jaga diri dan smuga lebih kuat di sana. love yu sis. Emuahhhhhhhhh 





2 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bukan main happy lagik masing2...

smms said...

kena happy bagi awet muda ..hahah