BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 20, 2010

QK dulu dulu 0-8 bulan

Lahirnya idea en3 ni bila tiba2 saje aku rindu pada QK ku 
ohhhhhh my dearest noty gul mama rindu kamu lak hari ni lebihd ari biasa 
bila rindu maka aku pun godek2 la gambar-gambar QK
n terdetik tuk publish gambar2 QK masa kecil2 dulu 
skang pun kecil lagi tapi dulu lagi kecil la 
hihihi 
rupanya muka baby ni tiap2 bulan berbeza kan
ms baru lahir QK ni xlah putih sgt 
n aku ingt oh penangan meminum soya bergelen-gelen tidak menjadi 
rupanya muka n warna kulit akn berubah 
lihat skang putih melepak ja QK ..ahaks 
dulu ms baby-baby hidung QK mcm kembang skit 
tapi skang xdela kembang sgt mancung jugak la skit 
wah lebih-lebih lak aku up up anak sndri ek 
ada aku kesah !! anak aku sukati lah ..haih
jom kita ngok gmbar2 QK dulu-dulu
layannnnnn


 umur 1 hari 
suma kembangkan ? tapi senanya baby usia 24jam mmg nampak kembang rupanya lama-lama akan susut 

ni dalam pantang lebih kurang umur 2 3 minggu 

umur 40hari masa Majlis Aqiqah QK 

nak masuk 2 bulan 
time ni dah mula nak memutih 


nak masuk 3 bulan 
masa ni bam2 sgt ..geram

4 bulan 
ha mula2 ajar bergambar jelir lidah yu 

 5 bulan 
baby serius 

6-7 bulan 
macam boy kan ?

 8-9 bulan 
ha bila dah besar lagi noty 
nak bagi makan pun susah 
mama sgt xsbr nak tggu QK makin besar dah besar 
yu alwaz suwit in my heart dear 
mama rindu kamu 
emuah8x 




4 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cepat je masa berlalu kan...tup2 QK dah besaq....makin tomei lagik cam mama nyer

mama affan said...

olo lo..kiutnya qk..

moga besar jadi anak baik okeh..

MamaIcha said...

cpt kan diaorg nie membesar...rindu masa diaorg baby, baik jer :D

smms said...

anje : kdg2 tu xsedar tiba2 ja dah besar kan ..

ryna : amin sentiasa doakan yang terbaik tuk anak kita ..

mamarissa : aah masa baby baik je dah besar mcm2 ragam kan .. hahahha