BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 23, 2010

Mama saya dah tumbuh gigi ..yeay !!

Mama gusi saya kebelakang ini gatal-gatal la 
dan suka isap-isap n gigit-gigit jari mama kan 
malam tadi saya gigit jari mama baru mama tahu saya dah mula tumbuh gigi
baru sebatang kan belah bawah
 tu sebab sejak akhir-akhir ini saya tidur xlena 
sbb gusi saya xselesa 
lepas gigi saya sudah berjaya keluar dengan jayanya saya akan tidur dengan lena semula 
mama jangan marah saya ya 
mama jangan tepuk-tepuk bontot saya lagi ya sebab saya bangun tengah malam 
hehehehhe im sorry mama 
 Qaireena Krisya 



Alhamdulillah my QK dah mula nak tumbuh gigi 
duk tertanya-tanya gak lmbt ke anak mama ni tumbuh gigi
QK nak masuk 9 bulan cepat ke lambat proses tu?
tapi kata orang tua kalu cepat tumbuh gigi lambat jalan dan sebaliknya 
betul ka ?
tapi xkesah la janji ada gigi dan bole berjalan nanti kan 
bila dah ada gigi nanti senang la anak mama makan
mama xyah la blend bubur hancur sangat lepas ni 
hum nak kena google lepas ni makanan terbaik untuk baby yang dah ada gigi ni 
hhihihihiih 

harap anak mama dapat membesar dengan sihat hendaknya 

Mama


1 Kritikan:

intanz said...

haa.. da ade gigi.. best2 senang mama nnt.. bole bagi roti.. :)