BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 19, 2010

Sedih ni !

Saya sedang sedih
kerana pikirkan kesihatan diri sendri 
huh jumaat lepas aku terjatuh di salah sebuah bank 
ahahhaha sangat lawak oke 
masa nak kuar aku tolak pintu tu ngan badan bila maju ke depan bedebup jatuh terduduk sampai tergeliat skit kaki kiri tu
dah jatuh xde toleh kiri kanan lansung dah malu satu sakit pun yea
adoiiiiiiiii nak menuju ke kereta tu mak ai sakit juga 
terhencot hencot jalan 
dah la sedang segak dengan kasut tinggi bagai kan 
hahahha ketawa sendiri aku !!
malam tu memang plan nak balik kampung 
so balik dlm keadaan xselesa 
di kampung pula penyakit telinga aku kembali 
nyot nyot nyot sgt xselesa juga
aku jadi kurang happy dan banyak diam tanda menahan sakit 
dah rasa malas nak ulang alik ke klinik 
tapi xsanggup dah nak tahan sakit 


sakit + sedih 


6 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

pi la berurut...nanti kaoo dibio lama2 takut masuk anging bengkak plak..lagi lambat nak baik

mama affan said...

ala..ciannya..g la klinik kasi bandage..supaya x gerak2 sgt..nanti lambat baik..

apa2 pun..moga cepat sembuh tau!

smms said...

anje n ryna : tenkui sudah semakin pulih tapi maih xbole high heels..

MY HEART said...

take care!!

intanz said...

Sakit kan.. ye sapu lah minyak ke... jaga diri!

smms said...

sis avelyn ..tq

sis intan ..sakit jugak la ..dah sapu ..tq