BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 5, 2013

Wajah baru

Dulu aku pernah dapat komen seorang adik ni
dia kata bosan ngok template aku sama je. 
Serius sentap la juga, tapi ada aku kesah !!
Nak baca sila kan, xnak baca bole jalannnn. 

Pertama-tama sbb aku xbyk masa nak godek2 sana sini 
Keduanya aku xminat lah or bahasa kasar nya :  xpandai !
Ketiga aku MALAS !
so harap puas hati dgn jawapan i. okkeh. 

 
Setakat tukar2 pic kat template or add gadget up up skit ok. 
nak tukar the whole bole, tp kena masa yang banyak. ni nak update pun tersemput-semput ada hati nak hadap tukar background template segalak. 
Aku bukan blogger tegar. confirm xkan dpt award pun. Akaun nuffnang pun i xde nyah. So i sgtla biasa biasa so so sahaja. Berblogging setakat suka-suka. Tulis kisah sndri kisah keluarga. Tuk kenangan nanti. 
Ada 35 follower dari dulu sampai skang pun dah kira ok. 
Biarlah i SS (Syiok Sndri) sndri tulis end up sndri baca. 
Kesian. 

 Pagi tadi aku terajin lak tukar2 gambar terbaru. bagi nampak ceria skit kan. 
So uols pun xdela bosan teruk sangat eh. 


Happy Reading 


 
 

0 Kritikan: