BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 6, 2013

Tak tau nak letak tajuk apa.

Tak tahu nak letak tajuk apa sebab saje klik new post then tulis apa yang terlintas. 
Dalam hati ni ada macam2 rasa pulak skang. 
Pertamanya tiba2 rasa sebak dan sedih ttg kisah Lahat Datu tu. 
Sebagai seorang warganegara Malaysia, sedikit sebanyak tersentuh juga naluri kecik ni. 
Xsangka dalam dunia serba moden ni ada lagi pertempuran2 begitu. So berhati2 lah kita xsemestinya dunia dah moden, maju tiada pertempuran. Jgn ingt kita dah merdeka kita terlalu bebas bole lepas tgn. 
Tiba semalam aku jadi sebak dgr ucapan PM kita. Ada orang yang dlm keadaan cmni pun masih nak menunding jari mengatakan PM menjadi dalang kejadian itu. Hoiii rasional lah, ini soal keselamatan negara dan nyawa. Kalu pembangkang jadi dalang ada rasional juga. Aku jadi marah bila baca macam2.
Bila lihat jenazah di usung seiring dgn ucapan PM bergenang air mata aku. Tak sng nak jadi pemimpin negara dan sgt mudah nak taat pada pemerintah.
Dalam hati aku berdoa semoga semuanya selamat di Tanah airku. 



Actually aku masih lagi dlm mood kepenatan. 
Penat jalan jauh xhbs lagi. 
Tido pulak cum xbrapa nak cukup lately. Kurang rehat. 
Hari2 balik lambat, xde masa untuk anak-anak apatah lagi masa untuk diri sendri. 
Rasa  tak terurus kejap hidup ni. 
 Aku wish dpt cuti panjang dan rehat2 bersendirian. Bukan nak lari dari tanggungjawab tapi sekadar nak refresh diri sendri. 
Tiba2 xsbr nak hadapi hari tua, di mana time tu anak2 dah besar ada hidup sndri dan kami bole rehat fokus pada amal ibadat dan holiday rehat2. uhhhhh apa lah pikiran aku ni kan. 
Sorry. Terlalu penat !!



Minggu ni ada Flea Market, WAY Baazar pulak. Jual-jual dan sure beli-beli. 
Apa aku jual nnti aku share ya. 
Ok la GTG. will update more later. 
 BLANK !!!

 


0 Kritikan: