BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 4, 2012

Ohh Qaira Tihani

Dah lama nak buat entry pasal Qaira Tihani 
tapi selalu hold hold sebab selalu lupa nak snap pic terbaru dia. 
siyes anak kedua ni cum kurang bergambar pulak.


Hari ni nak juga cerita skit pasal dia. 
Skit je pun pasal breastfeeding je, citer lain nanti update lain sekali letak picture banyak2 ya 
Aku ni mmg semangat nak BF Tihani (hehehe kejap Qaira kejap Tihani, hentam saje lah) 
kalu kerja aku mmg berusaha untuk pam walau pun hasil tetap gitu je. 
mujur Tihani demand xbyk sbb sebelum pergi kije aku dah BF kenyang2 then susu sekali je, kul 11am aku dah balik for lunch so leh BF lagi. Kul 2pm p ofis semula kul 4pm aku dah terpacak kat rumah. Fine schedule cmtu sbb bos xde. Tapi hari tu aku ada aktiviti luar so xbalik for lunch dia buat hal xmo minum EBM pulak, sumbat FM habis 2oz. 
Dua hari dia berperangai cmtu. so secara rasmi nya Tihani dah pun di sulam dengan FM. ok fine mood pasrah !!     
bila aku di rumah mmg FM aku xbagi lansung. 
Tadi hubs btau tadi dia buat perangai lain pula, EBM xmo FM pun xmo. xmo dua2 susu nak tek mama je ???? xbole la sayang sebab mama work !! 
kalu xmo EBM dia minum FM walaupun aku berat nak bg tp ok la sbb dia nak juga minum susu kan. kalu xmo susu cmne nak besar sayang. Bila mama dengar minum skit2 luluh lah hati mama, terus rasa nak balik bagi anak susu. 

Uols ada pengalaman cum i . cer share. 


 
  
   

2 Kritikan:

AiDa said...

cer makan produk shaklee tu utk tmbah susu. boleh lagi ni, makan benda2 utk tambah susu...

smms said...

i mkn alfafa pil satu tu je.