BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 21, 2012

Entry Sweet

Aku suka makan manis2 
Aku suka dessert la senang citer 
kalu p buffet memana musti nengok bahagian dessert dulu, kalu nampak xsedap terus spoil mood
Aku suka aiskrim, ada je stock aiskrim dalam peti sejuk
yang ikut aku QK. ohhh dia suka gila kot 
skang p mall dia yang akan ingat kan aku beli aiskrim 
only Strawberry !! yang lain xsedak katanya. 
skang trend dia beli aiskrim pakej dengan kon. hentam je la anak, mama pun tumpang sekali. hehhehe 
Papa xsuka manis2 ni. kalau kami dua beranak makan aiskrim bagi dia sesuap je cukup, suapan kedua dah geleng kepala. Bosan la papa ni!!



Aku suka segala jenis kek. 
tu sebab aku suka membaking 
tapi baking bila di rantau jela. 
di Malaysia pergi kedai kek dan order saja. 
kat sini aku terpaksa baking tuk lepaskan kesukaan aku.Kesian kan. 
2 hari lepas baru baked kek choc 2nd round 
fuhhh sedap gile, letak aiskrim tabur toping, nyummylicious !!
tapi biasala aku je la yang makan sorang. suami ? lihat dan pandang je.  
by the way, QK xsuka kek !!  
**ni sambil taip sambil makan kek bos bagi. 



Aku suka coklat juga 
nyum nyum sangat suka kot 
tapi 1 je pelik time pregnant aku xbrapa suka pula 
tapi craving Tim Tam time pregy adik hari tu. har har tragis sungguh. 

Aku suka puding 

dadih 


dessert sejuk-sejuk masuk tekak nyaman je 

sedapppppppp



arhhhhhh aku suka manis2 lah, tapi Alhamdulillah time pregnant xdapat diabetis. Lega. 



 Tapi harus hati2 sebab papa saya ada diabetis. 

uhhhhh. 


motip entry ??????? Publish jelah. 








0 Kritikan: