BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 21, 2012

Al-Fatihah

Assalamualaikum 
Tiba-tiba hati aku menjadi sayu 
selepas menerima email gambar anak kawan aku yang telah kembali ke rahmatullah 
** NorLeen izinkan aku tulis sesuatu apa yang aku rasa tentang Al-Fatee
 

 Aku dapat berita ni dari kawan kami di FB 
Serius aku sendri shock bila dgr berita ni, Apatah lagi orang empunya diri 
Time tu aku jadi xkuat nak telefon Norleen bertanya khabar
sekadar mampu ucapkan takziah menerusi FB 
Rabu lepas leen buzz aku di chat FB, so dari tu dapat la aku bertanya punca kepergian Al-Fateeh dan Leen telah send email gambar Al-Fateeh
Masyaallah, comel sungguh baby kau Leen, putih mulus dan sangat mirip ibunya.
Bila aku tatap wajah si comel tu, wujud satu perasaan yang xdapat nak di gambarkan.    
Tersentap pula jiwa raga aku sebagai ibu.  
Tuhan memilih kau kerana kau dan Nuar adalah insan terpilih yang kuat 
Kalaulah aku berada di tempat kau apakah aku mampu menghadapinya?
Aku yakin Tuhan menjadualkan sesuatu yang terbaik untuk kau dan Nuar kelak. 
Bersabarlah sahabat. 


Al-Fatihah buat adik Al-Fateeh. 



    
 

2 Kritikan:

Leen Zaha said...

Salam...Sri thank you..Ya Allah aku sebak baca. Alhamdulillah Al-Fateeh memilih untuk mjadi anak soleh. Doakan kami tabah menghadapi ujian Allah ini.

smms said...

amin. semoga kau tambah selalu.