BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 29, 2012

Bila umur semakin "TUA"

Tahun ni last year aku enjoy the angka "2" di depan 
omg next year dah 30 tahun !!
tapi now belum 29 lagi masih 28 setengah sebab belum sambut besday pun tis year. 
hahhaha statement takut kertu di situ . 


Actually faktor umur xjadi penghalang apa pun
skang ni tua muda sama je 
muda2 pun bole mati xyah tunggu tua kan 
orang tua sometime lagi kuat dari yang muda. 
yang penting hargai umur anda sebaik-baiknya 


Bila dah 29 tahun ni 
nengok muka depan cermin. belek dan menelek jadi tkt pula 
kedut bawah mata tu dah melambangkan ketuaan. 
oh tidak !! 
dulu aku xamik kesah sgt sbb rasa diri muda dan begitu beharga. 
skang dah mula rasa kertu sana sini 
so aku balik msia nanti nak mencari solutin supaya dpt hilangkan skit kedut2 bawah mata tu. 
now dah kena cari produk yang sesuai dengan usia kulit juga kan 
xbole dah rasa remaja guna produk budak2. 
kena la cari yang bersesuaian jika nka kulit tulus mulus sepanjang masa. 
pompuan ni akan nampak lebih tua skit dari lelaki
itu fakta !!
walaupun sebaya or pompuan tu muda sedikit tp tetap nampak pompuan tua dari lelaki 
so kalu kahwin ngan yang lebih muda kena extra usaha supaya nampak lebih muda ler. 
aku and hubs sebaya. tapi kdg2 kena bergaya lebih muda skit dari laki supaya xkelihatan tua dari dia. 
kalu tak sentap mak ! uwuauwuuawua 
itu pun kekadang tetap nampak kertu. mencik ! 
tapi asalkan bahagia susah kan. 
 
 
Makin meningkat usia juga makin bertambah la pelbagai hormon 
pandai2 la nak menstabilkan nya 
so far aku masih bertenaga terasa tulang temulang masih kuat. eheheh 
bila time muda ni ler nak kena tambah zuriat sebelum xlarat nak bawa perut sendiri. 
dats y aku plan nak 3 anak before 35 year. 
Omg bole ke ?
umur 29 anak 2
another 3 4 years je bole rest for the next pregnancy. auw auw auw. 
itu semua rezeki tapi plan kena ada juga. 



 

0 Kritikan: