BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 15, 2012

Aku Rindu

Dari hati yang paling dalam 
sesungguhnya aku rindu !
rindu dengan tanahair dan isi alam nya 
rindu kedua ibu bapa, rindu keluarga
Rindu semuanya 
Aku rasa bayangan Malaysia berada sejengkal di depan mata 
tapi hakikatnya masih terlalu jauh dan lama untuk di ubati rindu yang parah ini
uhhh cuma kekuatan yang aku perlu untuk terus bersabar dan menanti saat kepulangan nanti 



*****

Aku selalu sebut-sebut tentang Malaysia pada QK 
nak belikan pakaian baru yang lebih cantik tuk dia 
nak belikan mainan yang lebih berkualti
nak belikan jam angry bird yang tak jumpa-jumpa di sini 
macam-macam lah 
tapi hubs tegur pulak, jgn sebut2 lambat lagi nanti budak tuntut. 
ok fine. 



Tapi di sebalik itu kadang-kadang 
berbisik dekat di telinga aku 
nanti papa kat msia nak makan roti canai banjir, nasi lemak daun pisang, KFC, McD, Pizza baru cum dlm iklan, 
kita makan kat Anty Aini's tau 
oh bulan puasa kita buka kat bla bla bla bla 
raya balik sini sana bla bla bla 
shopping itu ini bla bla bla 
semua di aturnya 
xbagi aku sebut2 tapi dia punya list hover dari apa yang aku sebut2 
motif apakah ?
 aku stress sebab itu faktor buat aku semakin menyimpan rindu yang dalam. 
 huhuhuhuhu 


***** 


Plan itu ini 
excited nak beraya 
tapi during raya lah aku dah 36 weeks 
moga baby keluar lambat skit kami dapat nikmati raya di MALAYA. 
 Amin 
Raya haji kita ber 4 ya !! 
pun di Malaya 
yuhuuuuuuuu 

 
 




0 Kritikan: