BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 20, 2011

Thank you "Malaymovie"

Thank you to "http://malaymoviesfull.blogspot.com/"
kerana telah mengubati kerinduan aku pada cerita melayu di Malaysia 
drama tv ada movie pun ada seyyyyy 
suka giles iolss 




baru-baru ni kan filem nur kasih d movie kuar 
terus ingatkan hubby cari VCD 
pastu hubby bagi info VCD nur kasih tidak di keluarkan 
meaning astro first pun xde lah 
aku dah meroyan xdapat nak follow 
aku gile sangat nak follow sebab mmg masa series drama hari tu mmg aku xmiss 
so xnengok ending macam xlengkap la kan
tup-tup semalam bukan malaymovie ada uolssssss citer tu 
maka setengah harian layan itu je la 
aku nak bagi 4/5 star la 
tapi ending tu x paham. geram pulak rasa 
Adam tu mati time bila masa muda ke dah tua
ada sape2 phm sila lah inbox. ehhehehe 




Sekali Lagi Poster SEKALI LAGI MOVIE SYNOPSIS AND TRAILER 

mama adam kata citer "sekali lagi" ni best 
so aku pun kemaruk cari citer ni nak donload 
belum jumpa 
tapi aku yakin xlama lagi musti malaymovie kesayangan aku ni akan tempek citer ni 
xpe aku sabar menanti walau pun kelewatan 
semua drama-drama hot di Msia aku dah bole follow 
yeayness !!
walaupun kena amik masa lama tuk donload xpun nengok je versi yang tersekat-sekat tu pun boleh kalu x sbr nak tunggu lama 



M A L A Y A aku rindu ! 



0 Kritikan: