BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 6, 2011

Bon voyage Bos

Salam 1 Malaysia 
oh today officially i have no bos 
nak yeay sangat xmo la tunjuk beriya-iya kan 
cover line di situ ! 
tapi honestly sentap juga la jiwa raga bila bos nak balik dah 
my bos akan sambung berkhidmat di New Zealand pula 
best kan 
aku sempat ngan bos ni lebih kurang 10 bulan lah 
but for me very easy going 
walaupun masa nak mai sini duk tanya 1 kementerian ok ke 
dato' tu ? 
ada yang jawab "all the best lah"
ada yang jawab "muka serius seyy"
ada juga yang berjaya melegakan hati dgn jawapan "i know u can do best for him"
so bila dan sampai dah merasai sndri 
i will fine 
Alhamduliillah 
pernah aku story meroyan pasal kije kat sini ?
never kan 
sbb aku tenang bila sebut soal kerja 
aku akui mmg badan dia besar tinggi muka serius 
senyum tu mmg mahal lah 
ada aku kesah .. eheheheh 
as long as aku buat kerja aku xsalah tepati waktu 
buat apa yang di arah 
sudah cukup 
xde la aku kena tengking or kena marah dan sebagainya 
lega !
kena perli skit2 itu biasa 
bos ni x cerewet sangat tapi perfectionist
ha cmne tu ? hehehheh 
setiap kali orang nak masuk bilik bos musti tanya mood dato' cmne hari ni ?
aku lah yang kena mark mood dato' tiap2 hari ok ke x 
sbb takut bila masuk mood xbaik kena jerkah pulak 
bagi aku dalam kerja itu biasa 
nak kena belai je xjadi kerja lak nanti kan 
walau seserius mana muka dato' tapi im ok with it 
xde la nak makan dalam sampai sentap2 sangat 
terasa juga la kepergian nya itu 
exspecially datin 
really miss her 
sbb datin dalam kategori menyenangkan juga 
jadi kawan gosip 
kawan meluah rasa 
kawan shoping 
huhuhuhu sedih !


so now waiting for new bos lah 
maybe ogos 
bachelor lak tu 
ramai orang bg good respon about him 
i hope so lah 


Bye bye Dato' 
Welcome Dr. 





0 Kritikan: