BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 29, 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum 
11 bulan sudah berlalu 
hari silih berganti 
bulan berganti bulan 
kini menjelang semula Ramadhan 
Syukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih lagi di sini untuk menikmati bulan ibadahmu 
Semoga tahun ini aku akan lebih baik dari tahun sebelumnya
walau tidak dapat di rasai bersama insan-insan tersayang di Malaya 
tapi aku tetap menanti Rahmat di bulan Ramadhan 


****

Bulan baik cara cakap pun kena tukar ke arah sopan-sopan skit 
eheee 
aku ingat lagi time begini aku sedang kalut memikirkan tawaran untuk berkhidmat di luar negara 
dan jawapan - im here now 
Ramadhan lalu agak mengalutkan 
kerana sambil berpuasa beribadah sibuk juga nak membuat persiapan untuk berkhidmat di luar ni 
bukan sahaja Ramadhan malah Syawal juga tidak terlalu dirasai 
jadi aku berharap penuh Ramadhan dan Syawal kami pada tahun ini lebih bererti walau jauh berjuta baru dari insan-insan tersayang dibumi tercinta 
Syahdu !!



Semua Umat Islam 
Selamat menyambut Ramadhan Al-mubarak 
Semoga tahun ini kita lebih diberkati 
Amin 





uolssss nak nengok budak sopan santun tak ?
nak?
















tak ?
























nak ?
























tak nak ?


























































































nak ?


































ok lah 





















ok bai 











0 Kritikan: