BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 18, 2011

Saya mmg belum pandai senyum.maafkan saya !



 
 Sorry !
ini saya Qaireena Krisya 
baru satu tahun sembilan bulan 
saya sudah pandai macam2 
kata mama saya noty jugak lah 
nanti mama cerita kat uols pasal saya okeh 
dalam macam2 yang saya pndai itu 
1 je saya masih kurang pandai 
iaitu senyum 
depan mama papa kakak nenek atok 
saya boleh ketawa terbahak-bahak
senyum sampai ke telinga 
tapi bila bergambar mama selalu marah saya sebab saya x senyum macam mama 
saya malu !
bila saya dah besar skit lagi 
pasti saya akan senyum lebar-lebar macam mama 



  
ini saya bersama mama 
lihat mama saya senyum 
sampai naik pinggul pipi 
nanti saya senyum lebih cantik dari mama 
uols tunggu ye 
 
 
mama kata bila mama uplod photo saya dalam FB mama 
kawan2 mama komen saya  xpndai senyum 
sian mama nak bagi alasan macam2 
lepas ni bila saya sudah pandai senyum macam mama 
saya suruh mama uoload photo saya banyak2 okeh 
uols tungguuuuuuuuu 



 
 
by : Qaireena Krisya (QK) 


 

2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

QK pandai cakap uooolsss...kelasss gitewww.hihi.
takpa ja tak pandai senyum depan camera, still makin comel je :)

intanz said...

hehehehe.. danisha pun sama.. depan kamera mmg tak pandai senyum...